V případě neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na ukládací poště, o čemž budete informování tištěnou výzvou.
Zásilku Vám doručí PPL na Vámi uvedenou adresu obvykle následující pracovní den po odeslání zboží (řidič vás bude v den doručení předem telefonicky kontaktovat).
Výdejní místa ParcelShop zde.
Díky naší spolupráci se společností Zásilkovna máte možnost si zakoupené produkty vyzvednout osobně ve výdejních místech po celé ČR.
Zásilku Vám doručí Zásilkovna na Vámi uvedenou adresu obvykle následující pracovní den po odeslání zboží. Dostanete informace s časem doručení s přesností až na 90 minut. Když vás řidič nezastihne, uloží zásilku na nejbližší výdejní místo.
Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby
I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k vám přijde balík poškozen.
Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 736 230 617.
Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat e-mailem prodávajícímu.
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací |
Souhlasím |