DOPRAVNÍ PODMÍNKY
Způsoby dopravy:
Zásilku Vám doručí Česká pošta na Vámi udanou adresu obvykle následující pracovní den po odeslání zboží.
V případě neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na ukládací poště, o čemž budete informování tištěnou výzvou.
- doporučené psaní včetně pojištění je 69 Kč
- cena dobírky je 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
-
balík do ruky 130 Kč - odesíláme následující pracovní den po obdržení platby (neručíme za rychlost dodání ze strany České pošty)
-
cena dobírky je 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
-
balík na poštu 150 Kč - odesíláme následující pracovní den po obdržení platby (neručíme za rychlost dodání ze strany České pošty)
-
cena dobírky je 40Kč (připočítává se k ceně dopravy)
Zásilku Vám doručí PPL na Vámi uvedenou adresu obvykle následující pracovní den po odeslání zboží (řidič vás bude v den doručení předem telefonicky kontaktovat).
Výdejní místa ParcelShop zde.
- cena dopravy včetně pojištění je 104 Kč
- cena dobírky je 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
Seznam všech odběrných míst
Díky naší spolupráci se společností Zásilkovna máte možnost si zakoupené produkty vyzvednout osobně ve výdejních místech po celé ČR.
Výhody
- Vyberete si město, ve kterém si zásilku chcete vyzvednout.
- Odběrná místa mají výbornou dopravní dostupnost autem nebo MHD
- cena dopravy je 64 Kč
- cena dobírky je 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
Zásilku Vám doručí Zásilkovna na Vámi uvedenou adresu obvykle následující pracovní den po odeslání zboží. Dostanete informace s časem doručení s přesností až na 90 minut. Když vás řidič nezastihne, uloží zásilku na nejbližší výdejní místo.
- cena dopravy včetně pojištění je 94 Kč
- cena dobírky je 40 Kč (připočítává se k ceně dopravy)
- cena dopravy 0 Kč (platba na místě není možná!)
Přeprava na Slovensko:
- na dobírku přes Českou poštu neposíláme
- dobírka + 40 Kč/1,7 Euro
- dobírka + 40 Kč/1,7 Euro
Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby
I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k vám přijde balík poškozen.
Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 736 230 617.
Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat e-mailem prodávajícímu.
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.